Kjøreskole i Oslo

Velkommen til A-Team Trafikkskole! Vi er en ledende trafikkskole i Oslo Vest, dedikert til å tilby førsteklasses kjøreopplæring som er både sikker og miljøvennlig. Les mer om vår historie, våre verdier, og hva som gjør oss unike.

Vår historie

A-Team Trafikkskole har vært en pålitelig partner for føreropplæring i Oslo Vest i over ti år. Vi startet med et mål om å gi elevene våre en trygg, effektiv og morsom opplæring. Med tiden har vi vokst til å bli en av de mest anerkjente trafikkskolene i området, kjent for vår høye kvalitet og kundetilfredshet.
En rekke med Tesla-biler som står parkert – bestill time hos A-Team Trafikkskole i dag!
En bil som kjører i mørke på veien – besitll time hos A-Team Trafikkskole i dag!

Våre verdier

Hos A-Team Trafikkskole setter vi sikkerhet og kvalitet i høysetet. Vi tror på personlig tilpasset undervisning som tar hensyn til hver enkelt elevs behov og læringsstil. Våre erfarne og sertifiserte instruktører er dedikert til å gi deg den beste opplæringen på veien mot førerkortet.

Miljøvennlig trafikkskole

Vi er stolte av å være en miljøvennlig trafikkskole. Vi tar vår del av ansvaret for en bærekraftig fremtid ved å bruke moderne og miljøvennlige kjøretøy i vår opplæring. Vårt mål er å redusere vårt karbonavtrykk samtidig som vi gir elevene våre den beste opplæringen.
Ansatte

Vårt team

Vårt team består av dedikerte og erfarne instruktører som brenner for å lære bort. Vi legger vekt på kontinuerlig faglig utvikling og sørger for at våre instruktører er oppdatert på de nyeste teknikkene og regelverkene innen trafikksikkerhet og føreropplæring.

Zakaria Belfkih

Trafikklærer
Norsk, engelsk, fransk og arabisk

Michael Mustonen

Norsk og engelsk

Samson Mehari

Norsk, engelsk og tigringja

Ferat Can

Eier | Daglig leder
Norsk, engelsk og tyrkisk

Savan Omar

Kontorpersonal

Askild Sjøeng

Eier | Faglig leder
Norsk og engelsk

Hvorfor velge oss?

Erfaring og kompetanse

Over ti års erfaring med å levere førsteklasses kjøreopplæring.

Høy bestått-rate

Vi har en veldig høy bestått-rate, noe som vitner om kvaliteten på vår opplæring. Dette er vi stolte over!

Kundetilfredshet

Vi har hjulpet over 6,000 fornøyde elever med å få førerkortet.

Miljøvennlig

Vi er opptatt av miljøet og bruker moderne, miljøvennlige kjøretøy.

En elev som er smilende fornøyd med sin kjøretime – bestill kjøretime hos A-Team Trafikkskole!

Kjøreskole i Oslo: Slik velger du riktig trafikkskole

Å velge den rette kjøreskolen i Oslo kan virke overveldende med så mange alternativer. Men ved å fokusere på noen nøkkelfaktorer kan du finne en trafikkskole som både passer ditt nivå og gir deg de beste forutsetningene for å lykkes på veien.

I denne artikkelen gir vi deg eksperttips til hva du bør se etter og hvorfor A-Team Trafikkskole er et smart valg for deg.

Erfarne instruktører er nøkkelen til suksess

En av de viktigste faktorene når du velger kjøreskole, er kvaliteten på instruktørene. Det er stor forskjell på å lære av en erfaren instruktør som har god forståelse for pedagogikk, kontra en som kun har basiskunnskap.

Hos A-Team Trafikkskole har vi instruktører med mange års erfaring og spesialisering innen ulike områder av føreropplæring. Dette betyr at vi kan tilpasse undervisningen til dine spesifikke behov, enten du er helt nybegynner eller ønsker å finpusse ferdighetene dine.

Eksperttips:

• Spør trafikkskolen om instruktørens kvalifikasjoner og erfaring.
  • Be om å få en prøvetime før du bestemmer deg. På denne måten kan du vurdere kjemien mellom deg og instruktøren.

Slik får du mest ut av kjøretimene dine

Mange elever tror at mengden kjøretimer er avgjørende, men kvaliteten på timene er minst like viktig. Å ha en strukturert plan for hver kjøretime kan gjøre underverker for progresjonen din. Hos A-Team Trafikkskole legger vi opp en skreddersydd opplæringsplan for hver elev, med tydelige mål og fokusområder for hver kjøretime.

Lokalkunnskap gir deg et forsprang

Å lære å kjøre i Oslo kan være en utfordring på grunn av de komplekse trafikkforholdene. Derfor er det viktig å velge en kjøreskole som kjenner byen godt. Våre instruktører vet hvilke områder som er mest krevende og sørger for at du får øvd på typiske oppkjøringsruter. Dette gir deg et forsprang når du skal avlegge førerprøven.

Eksperttips:

• Spør instruktøren om hvilke ruter som ofte brukes under oppkjøring, og prøv å kjøre disse rutene flere ganger før prøven.
  • Få opplæring i ulike værforhold. Å kjøre i regn, snø og på isete veier vil gi deg en verdifull erfaring.

Hvordan planlegge veien til førerkortet

Føreropplæringen består av flere trinn, fra trafikalt grunnkurs til selve oppkjøringen. Hos A-Team Trafikkskole tilbyr vi en helhetlig opplæringspakke som dekker alle nødvendige kurs og kjøretimer. Dette gir deg en strukturert og effektiv vei til førerkortet.

Klar for første kjøretime?

Er du klar til å starte din reise mot førerkortet? Hos A-Team Trafikkskole står vi klare til å hjelpe deg med å bli en trygg og dyktig sjåfør. Ta kontakt med oss i dag for å bestille din første kjøretime eller for å få mer informasjon om våre kurs og pakker.

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon? Ikke nøl med å kontakte oss! Vi er her for å hjelpe deg på veien til førerkortet.
Kontakt oss