Hvorfor du burde velge A-Team

11/9/2020

A-Team består av 5 trafikklærere med lang erfaring i trafikkskolemiljøet. Vi tilpasser undervisningen vår til hver enkelt elev. Lærerne våre kan undervise på norsk, svensk, engelsk og urdu.

Trafikkskole med fokus på trygg og effektiv opplæring

Vi ønsker å gi deg som elev en trygg og effektiv opplæring, og samtidig forblir en trygg sjåfør i fremtiden.

Det er også svært viktig for oss med god oppfølging, og vi bestiller ikke oppkjøring før vi begge er enige om at du er klar. Vi har også for å kvalitetssikre opplæringen «kjøretester». Dette betyr at når din lærer og du er enige om at du føler deg klar for oppkjøring, avtales det en kjøretest med en annen trafikklærer hos oss i A-Team. På den måten kan du få prøvd deg på en «prøve-oppkjøring», og kanskje får du noen tips du ikke har tenkt på tidligere som gir deg den lille ekstra tryggheten på oppkjøringen.

Vi føler oss sikre på at vår måte å veilede på, vil gjøre veien til førerkortet både tryggere, bedre og av høyere kvalitet. Vi tar elevene våre på alvor og veileder på en pedagogisk måte. Vi likestiller oss med elevene, og bidrar til å løfte elevenes nivå gjennom god veiledning. Målet vårt er å gjøre så du føler deg trygg bak rattet og trives i kjøretimene, slik at du kan stå for dine egne valg i trafikken og dermed bidra til at alle ferdes trygt. Vi deltar jevnlig på kurs for å forbedre oss som trafikklærere. En kan nemlig alltids bli bedre. Vi setter også jevnlig av tid til fagdager, hvor alle lærere samles og gjennomgår faglige problemstillinger og liknende slik at lærerne holder seg motiverte for faget. På den måten utvider vi vår kunnskap for å gjøre nettopp deg enda bedre.

Velge riktig trafikklærer

Vi i A-Team forstår også at alle mennesker er forskjellige. Dersom du skulle føle på at kjemien mellom deg og din trafikklærer ikke skulle være så god som du ønsket, håper vi at du tar kontakt med enten Askild eller Ferat for å finne en løsning. Da kan du nemlig få veiledning i hvilken lærer du bør velge med utgangspunkt i din personlighet.

Som elev hos oss får du én gratis kjøretime pr. elev du verver, og eleven du verver får også en gratis oppvarmingstime til førerprøven dersom han/hun blir vervet av deg. På den måten kan du ved litt egeninnsats finansiere en del av førerkortet slik at det blir rimeligere for deg.