Den perfekte julegaven

3/12/2020

Har du en sønn eller datter som straks fyller 18? Eller kjenner du noen som fortsatt ikke har tatt lappen? Hvorfor ikke gi førerkortet i julegave?

Å gi hele førerkortet i julegave kan kanskje være litt mye, men hva med et gavekort på kjøretimer? Det kan være vanskelig å komme i gang, så hvis du får kjøretimer i julegave er veien plutselig litt kortere. Vi i A-Team Trafikkskole tilbyr faglig god og morsom opplæring. Vi føler oss trygge på at med tett oppfølging skal alle våre elever klare å bestå oppkjøringen. Hvis den du gir gaven til skulle stryke på oppkjøringen, betaler vi for bilen på neste oppkjøring. Med denne tryggheten er det enklere for eleven å slappe av, og ikke stresse alt for mye på den store dagen.

Før man kan begynne med kjøretimer må man gjennom trafikalt grunnkurs og mørkedemo. Det kan også være en idè å gi disse kursene i gave, så den som skal ta lappen får hjelp til å komme seg i gang. Etter disse kursene er gjennomført, er det den trafikale delen hvor eleven lærer å kjøre i variert trafikk. Hvor mange kjøretimer som trengs tilpasses etter elevens behov. Her går det også an å gi gavekort til et begrenset antall kjøretimer og så ta resten med øvelseskjøring hjemme. Det er mange muligheter!

Gled noen ekstra denne julen med førerkort, kjøretimer eller kurs fra oss i A-Team Trafikkskole.