Trafikkskole

Trafikkskole I Oslo med fokus på deg som elev

Det er viktig å finne rett trafikkskole når du skal ta førerkortet. I dag er det mange å velge mellom og det kan være vanskelig å finne tilbudet som passer for deg nettopp deg. For det er mer enn bare prisen som er viktig når du finne trafikkskole.

For oss i A-Team Trafikkskole er kvalitet, sikkerhet og oppfølging viktige nøkkelord i vår opplæring. Hos oss skal du som elev føle deg 100% klar før oppkjøringen, samtidig som vår kjørelærer skal være enig.

Vi garanterer deg god faglig opplæring, samtidig som det skal være morsomt å førerkortet hos oss. Med tett oppfølging fra oss, føler vi oss trygge på at du skal klare å bestå oppkjøringen.

Trafikkskole med beståttgaranti

Vi er trygge på at vi er den rette trafikkskolen for deg, og for å bekrefte vår gode statistikk og erfaring, er vi svært stolte av å være den eneste trafikkskolen i Norge med beståttgaranti. For oss er ikke stryk på oppkjøring et alternativ. Skulle du være så uheldig, vil du få gratis oppkjøring opptil tre ganger +én gratis oppvarmingstime.

Vi ønsker å gi deg som elev all den trygghet og ro som kreves for å hjelpe deg helt frem til førerkortet.

Det eneste kravet vi stiller for vår beståttgaranti er at du som elev er motivert for å lære.

Dersom du holder til på Oslo eller omegn anbefaler vi deg å ta kontakt med vår avdeling i dag! Du vil komme i kontakt med en engasjert kjørelærer!