Ta lappen som voksen

Kjøreskolen for deg som ønsker å ta lappen som voksen

For ikke mange tiår siden hadde bilen en sentral plass i enhver familie, og hvem husker vel ikke de nostalgiske søndagsturen med piknikkurven i baksetet? Spesielt i de større byene her til lands er ikke behovet for bil det samme, og tiden hvor vi tok søndagsbilturen virker å være forbi.

Det er ikke tilfeldig at vi kan se en økende gjennomsnittsalder blant de som tar lappen nå i dag.

Hos oss i A-Team Trafikkskole er det ingen øvre aldersgrense for å ta lappen, heller tvert imot når klokskap ofte kommer med tiden. Samtidig er trafikken en arena som krever ansvarsfulle og trygge handlinger.

Opplæring som formes etter dine behov

Når du benytter deg av vår kjøreskole vil du komme i kontakt med en erfaren kjørelærer. Vi er svært opptatt av å bli bedre kjent med dine ferdigheter, samtidig som vi gjennomfører en kartleggingstime. På den måten kan vi tilpasse opplæringen etter dine behov. Det viktigste er å gjøre deg til en bevisst, trygg og sikker sjåfør.

Det er viktig at du begynner å lese teoriboken “Veien til førerkortet”, så tidlig som mulig. Gjerne før du kommer til første time. Opplæringsløpet blir bare unødig forlenget hvis du er usikker på teorien.

Med vår avdeling i Oslo ønsker vi å være det naturlige valget for deg som holder til i området og som ønsker å ta lappen som voksen. Vi har lang erfaring og sikre på at vi kan hjelpe deg.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker mer informasjon!