Hvordan ta lappen?

Før du kan ta lappen er du pliktig til å gjennomføre trafikalt grunnkurs. Så fort du har gjennomført 17 timers kurset er du klar for å begynne med øvelseskjøring. Desto mer du øver, desto tryggere blir du. I samarbeid med kjøreskolen blir du enig om veien videre frem til du er klar for å ta lappen.

For oss i A-Team Trafikkskole er det viktig for oss å bli bedre kjent med kjøreerfaringen din. På den måten kan vi forme et pedagogisk opplæringsløp for deg som elev. Dersom du ikke har kjørt noe tidligere, starter vi i et stille og rolig område. Første kjøretime går ut på å bli bedre kjent med bilen - lære om sittestilling og innstillinger, risiko i forbindelse med personer og last i bil, samt ulike knapper og brytere.

Eneste kjøreskole med garantier

Vi er trygge på at vi kan gi deg som elev en trygg og effektiv opplæring, og som gjør at du består førerprøven på første forsøk. Som eneste skole i Norge er vi stolte av å kunne tilby vår beståttgaranti. For oss er ikke stryk på førerprøven et alternativ.

For oss er det en vesentlig forskjell på å være uheldig og det å være udyktig. Skulle du være uheldig å stryke på førerprøven får du gratis oppkjøring opptil tre ganger og én gratis oppvarmingstime.

Formålet med garantien er å gi deg som elev den roen og tryggheten som kreves for å lære best mulig.

Med vår avdeling på Ski ønsker vi å være det naturlige valget for deg som holder til i området og som ønsker å ta lappen.

Vi har lagt forholdene godt til rette for deg som ønsker å ta lappen!

Klar til å begynne?

Begynn reisen mot førerkortet nå!
Bestille time