Hva koster billappen?

Et av de mest stilte spørsmålene i forbindelse med billappen omhandler naturligvis kostnad og pris. Gjennom tidene har billappen vært en kostbar investering for både unge og gamle. I dag er det fortsatt vanskelig å sette en konkret pris på førerkortet til bil. Rett og slett fordi ferdighetene og forståelsen til eleven har en avgjørende faktor på den totale prisen.

Vi i A-Team Trafikkskole har lang erfaring og er nøye med å påpeke at å ta billappen ikke er en konkurranse hvor den beste premieres med lavere pris. Det er viktig å ikke glemme at konsekvensene i trafikken kan være enorme om man ikke er en trygg og ansvarsfull sjåfør.

Kartleggingstime gir et veiledende estimat

For å bli bedre kjent med dine ferdigheter gjennomfører vi en kartleggingstime. På den måten kan vi forme opplæringen nøyaktig etter dine behov og samtidig få en bedre forståelse for den totale kostnaden for å ta billappen.

Beståttgaranti for deg som ønsker en lavere pris og tydeligere kostnadsbilde

Selv etter kartleggingstimen vil det være vanskelig å si nøyaktig hva det vil koste å ta billappen. Vi mennesker lærer på forskjellige måter. For å kunne gjøre valget tryggere for deg ønsker vi deg hjertelig velkommen til å ta benytte deg av vår beståttgaranti. Dersom du er uheldig å stryker på førerprøven, gir vi deg gratis oppkjøring tre ganger + én oppvarmingstime.

For oss er ikke stryk på førerprøven et alternativ. Vi forventer at du har samme holdning som oss!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår avdeling i Oslo dersom du holder til i området og som ønsker å ta billappen.